3/22/2011

Pöhkö lepertelijä

Olen itse kyltymätön ihastuja - rakastuja - lopulta jonkun perään itkijä. Mitä noita sanoja nyt rakkaudelle on? Elän älyttömässä kierteessä jossa annan koko ajan itsestäni kaiken enkä osaa olla ajattelematta näitä asioita heti kun herään tai juuri ennenkuin menen nukkuaan. Mietin monesti, miksi olen sinkku vaikka minulla olisi omasta mielestäni eniten rakkautta jakaa koko maailmassa. Käytän älyttömiä määriä aikaa siihen, että mietin mitä tekisin hänelle jos uskaltaisin tai miten ihan satavarmasti pian näytän jollain romanttiseella eleellä kuinka paljon välitän. Pah! Kaikki kuuluisat tempaukseni pitäisi varmaan kirjoittaa ylös, että joskus muistasin tehdä ne kun olen rohkeampi mitä väitän.

Olen ollut ihastunut joka päivä viimeisen 7 vuoden ajan. Välillä olen ollut saanut olla rakastunut, onnellisesti suhteessa, mutta tällä hetkellä koitan löytää jälleen sitä hetkeä kun huomaan että ihastukseni onkin poikaystäväni. Sitä etsiessä jaan teille matkaani! Ja niin jakavat muutamat ystävänikin, omilla tarinoillaan.


Tällä hetkellä tilanne on se, että olen päättömän ihastunut mieheen jonka kanssa kuvittelin jatkavani muutaman yhteisen yön jälkeen arkena - toisiimme kunnolla tutustuen. Nyt hän alkaakin näyttämään merkkejä siitä, että on kiinni vanhassa rakkaudessaan..


ffffound.com

Ei kommentteja: